خدمت به معلمان، پاسداشت مقام علم و نشان رشد اجتماعی و شعور فرهنگی جامعه است.

به گزارش " نور خبر" دکتر محمدیان در بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان تنکابن از خدمات همکاران اداره ی آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی کرد. مسؤولان ستاد اسکان از استقرار دو واحد اسکان در نشأت رود و تنکابن خبر داده و اظهار کردند، از روز اول فروردین ماه با سیر صعودی پذیرش مهمان مواجه بوده اند و همکاران فرهنگی با میانگین هر خانوار ٤ نفر را در مراکز و مدارس پیش بینی شده اسکان داده و پذیرا شده اند.
دکتر محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از تلاش همکاران یاد آور شدند: خدمت به معلمان، پاسداشت مقام علم و نشان رشد اجتماعی و شعور فرهنگی جامعه است. این گزارش می افزاید؛ بیشتر مهمانان شهرستان تنکابن از استانهای خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بوده اند.
تاریخ خبر: 
سه شنبه, 4 فروردين, 1394

نظرات

از استاد محمدیان صمیمانه تشکر می کنیم ، نه بخاطر این جمله ای که فرموده اند بلکه بخاطر مواضع انقلابی و سازنده ای که همیشه درباره معلمان و تحول آموزش و پرورش داشته و دارند . بزرگان و تصمیم گیران معلمان را دریابند ، معلمان آینده ساز و نسل پرورند، پیشرفت و تعالی کشور به دست معلم رقم می خورد . نگذارید از معلم دیگران بخواهند ابزاری استفاده کنند . استاد عزیز اعاده مرجعیت علمی ، فرهنگی و تربیتی معلمان که همیشه شما از آن حمایت می کنید، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید مقدمات و پیش نیازهای آن فراهم شود.

نظر دهید

Plain text

  • Allowed HTML tags: <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
Image CAPTCHA
شناسه امنیتی داخل تصویر را وارد کنید.